1/23/2010

Pofur pofur Rulo Pasta



Üşenmekten bir türlü koyamadığım tarifi şimdi ekliyorum. Gerçi "tarif yakında" diyeceğime sizi önceki pandispanya linkine yönlendirseydim daha kolay olacaktı sanırım:)
En güzel pandispanya tarifi, beni hiçbir zaman küçük düşürmeyen:), misafirlerime karşı rezil rüsvay etmeyen biricik tarifimi sizlerle tekrar paylaşmaktan kıvanç duyarım (hehe:)

rulo pastanın pofur pandispanyası için lütfen tıklayınız...
(Notu okumadan tıklamayın ama:) pandispanya hamurunu kalıpta pişirmicez tabi tepsi gerekiyor bize. Bunun için bir tepsiyi hafif yağlayıp yağlı kağıt sererek hamuru üzerine boşaltalım. Tepsi küçük olmasın, ince tabaka yaymaya özen gösterelim. rulo pastada katların ince olması makbuldur çünki. sonra ısıtılmış 175 derece fırında pişirelim, kızarmaya başlamadan hemen çıkaralım ve hafif soğumasına izin verelim. Yağlı kağıdın altından tutarak keki rulo biçimine getirelim ve soğuyana dek kenarda bizi beklesin.

Kekini fırına verdikten sonra kremasını hazırlıyoruz. Bunun için Türkiye'de yaşayanlar büyük ihtimalle marketten iki krem şanti kapıp hemen sütle çırpacak. Ama o kadar katkı maddesi barındıran toz şantiler yerine sıvı krema alsanız, onu oudra şekeriyle güzel güzel çırpsanız, kıvamının biraz koyu olmasını istiyorsanız bir miktar krema kabartıcı kullansanız daha iyi değil mi ?
Sıvı kremayı ben burda her yerde bulamıyorum. Sanıyorum Türkiyede epey yaygındır, bulmakta güçlük çekmezsiniz.

3 yorum:

MiNeL Mine dedi ki...

ama ama elifim tarifi yakında olmasın :(
böyle olnca pasta cee deyip kaçmış gibi oluyo..
çok yakında bekliyoruz tarifi..
pastacılar at beni ağzına diyo :)
e kırmayım bari :)

Kübra dedi ki...

Görüntü harika, Elif'cim ellerine sağlık, tarifi bekliyoruz.
Sevgiler

Fatma dedi ki...

Hanımlar,hadi gözünüz aydın,tarifi Elif'cik eklemiş.Tatlım,ellerine sağlık!!!

 

Oburumben Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template