7/04/2008

Papatya Bahçesi


























100 gr yumuşak margarin

150 gr şeker

3 yumurta

100 gr bitter çikolata (rendelenmiş)

1 paket toz çikolatalı puding

1 paket vanilya

2 çay kaşığı kabartma tozu

1 çimdik tuz

2 çorba kaşığı süt

70 gr un

70 gr badem

Hazırlanışı:Margarini çırpma kabına alıp mikserle hızlı devirde çırpıyoruz.

Şeker, tuz ve vanilya üçlüsünü ekleyip çırmaya devam ediyoruz.

Yumurtaları 15 er saniye aralıklarla ekliyoruz ve aynı anda çırpıyoruz.

Rende çikolatayı ekliyoruz.

Un, toz puding ve kabartma tozunu bir kapta harmanlayıp ana karışıma ilave ediyoruz.

Karışımı 30*11 cm boyutlarında kek kalıbına boşaltıp, önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 50 dk pişiriyoruz.

Glazur için: 100 gr bitter çikolata (yarı yarıya sütlü çikolata da olur)

Çikolatayı benmari usulü eritip ılındırıyoruz ve fırından çıkarıp soğuttuğumuz kekin üzerine döküyoruz. Üzerine bademleri yerleştirip buzdolabında 1-2 saat dinlendiriyoruz..

3 yorum:

mutfaktelaşı dedi ki...

kekin süslemesi süper olmuş,tadıda emöinim ki öyled. ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok süper ve iştah açıcı görünüo fakat ben yaptım nedense çöktü hiç birşey kalmadı kütük gibi oldu halbuki yaparken çok hevesli yaptım...

Adsız dedi ki...

gerçekten çok süper ve iştah açıcı görünüo fakat ben yaptım nedense çöktü hiç birşey kalmadı kütük gibi oldu halbuki yaparken çok hevesli yaptım...

 

Oburumben Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template